Heb jij ook soms het gevoel dat je alleen maar aan het rennen bent, terwijl je eigenlijk veel liever een stapje terug zou doen?
Altijd maar bezig om alle ballen hoog te houden, en ondertussen jezelf kwijtraken? Je staat constant “aan”, zonder dat je nog weet wáár je het eigenlijk allemaal voor doet. Je wordt geleefd in plaats van dat je lééft.
Herken je dat? Dat gevoel dat je je vuur en passie een beetje kwijt bent geraakt, in al die drukte om je heen? Maar stel jezelf eens eerlijk de vraag: wie ben jij nou écht, achter alle rollen die je vervult? Los van je werk, je gezin, je to-do lijstjes…
Wie ben jij dan, diep vanbinnen? En misschien nog belangrijker: wie wíl je zijn? En wat heb jíj nodig om weer op te laden, om je echt goed te voelen?
Dat soort vragen zijn vaak lastig te beantwoorden, want we zijn soms vergeten wat we zelf nodig hebben. We zorgen voor iedereen, behalve voor onszelf. Maar weet je, je mag jezelf op nummer één zetten. Je verdient het om je weer verbonden te voelen met jezelf, om te ontspannen, te herontdekken waar jouw hart sneller van gaat kloppen.
Daarom nodig ik je uit voor een bijzondere ervaring in het prachtige Oostenrijk. Even weg uit de hectiek, naar een plek waar je tot rust kunt komen en jezelf weer helemaal mag zijn. Samen met een groep fijne vrouwen, in een veilige en inspirerende omgeving, gaan we op zoek naar die innerlijke kracht en dat vlammetje in jezelf.
We volgen het ritme van de natuur, ieder seizoen brengt zijn eigen energie en verhaal. Je krijgt de ruimte om te vertragen, te voelen, te groeien en vooral ook te genieten.
Tijdens deze retraites draait het niet om presteren, maar om verbinden: met jezelf, met anderen, met de natuur. Er is tijd voor ontspanning, reflectie, luchtigheid en gezelligheid.
Samen maken we het leuk en verdiepend, zodat jij weer met frisse energie en nieuwe inzichten naar huis gaat. Gun jezelf deze pauze. Het enige wat je hoeft te doen, is tijd vrijmaken voor jezelf.
Meer weten? Neem gerust contact op of kijk verder op de site.
Ik hoop je binnenkort te mogen verwelkomen in Oostenrijk – een plek waar je echt even kunt ademen en thuiskomen bij jezelf.
Liefssss Patricia